Przejście otwarte!

Informacje na temat przejścia granicznego w Jurgowie. Podziel się swoimi spostrzeżeniami z przekracznia granicy w Jurgowie. Opinie. Uwagi.

Moderator: Muzykant

Przejście otwarte!

Postprzez lucjan » Pn 31 sty, 2005 18:03

Wygląda na to, że przejście w Jurgowie staje się normalnym przejsciem granicznym. Od rzecznika KOSG otrzymaliśmy nastęującą informacje:

Karpacki Oddział Straży Granicznej informuje, że z dniem 1 lutego przejścia graniczne (dotąd małego ruchu granicznego) Radoszyce - Palota w powiecie sanockim, Muszynka - Kurov w powiecie nowosądeckim, Jurgów - Podspady w powiecie tatrzańskim stają się przejściami granicznymi międzynarodowymi, całodobowymi, przeznaczonymi dla ruchu granicznego osobowego i ciężarowego samochodów ciężarowych o ciężarze całkowitym do 7,5 tony.

http://jurgow.pl/index.php?id=2,0,74
lucjan
Admin
Admin
 
Posty: 436
Dołączył(a): Pt 29 mar, 2002 8:47
Lokalizacja: Jurgów/Kraków

Postprzez Muzykant » Pn 31 sty, 2005 18:56

No nareszcie!!!!

Kto zgłasza się na ochotnika :D i sprawdzi jutro - przekraczając granicę w Jurgowie :?: :lol: :lol: :lol:
--== Muzykant ==--
Muzykant
Admin
Admin
 
Posty: 145
Dołączył(a): So 30 mar, 2002 23:02
Lokalizacja: Jurgów

Postprzez New Guy » Pn 31 sty, 2005 18:58

Z jednej strony to dobra wiadomosc, zdajemy sobie sprawe ze otworzy nam sie "droga" do Europy!! Dopóki jednak droga do przejscia granicznego nie zostanie zmodernizowana, znajdowanie sie w poblizu jezdnii stanie sie bardziej niebezpieczne, z powodu zwiekszonego ruchu samochodowego! Sluzby drogowe powinny zadbac o bezpieczenstwo pieszych i rowerzystow!!! (niezwlocznie)

Przynamniej droga do Jurgowa zawsze bedzie odsniezona!!! :wink:
ostatnio jest calkiem niezle!!(od 2 lat widac postep)

Pozdrawiam
New Guy
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Posty: 6
Dołączył(a): Wt 04 sty, 2005 23:02

Postprzez Viki » Pt 04 lut, 2005 22:49

Przepraszam.
A czy ktoś pytał o zdanie nasze "św." krowy, które jesienią będą sobie napewno znowu bestrosko spacerować wszędzie? Po "obwodnicy" zwłaszcza. :roll: :lol: :lol: :lol:
Drogowcy powinni postawić kilka znaków ograniczenia prędkości minimum 30km/g i przy tym kilka znaków z krowami, na czas "uprzywilejowany" krowom. :D :D :D
Viki
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Posty: 7
Dołączył(a): So 15 sty, 2005 13:33
Lokalizacja: Jurgów

Postprzez Viki » Pt 04 lut, 2005 22:50

Przepraszam.
A czy ktoś pytał o zdanie nasze "św." krowy, które jesienią będą sobie napewno znowu bestrosko spacerować wszędzie? Po "obwodnicy" zwłaszcza. :roll: :lol: :lol: :lol:
Drogowcy powinni postawić kilka znaków ograniczenia prędkości minimum 30km/g i przy tym kilka znaków z krowami, na czas "uprzywilejowany" krowom. :D :D :D
Viki
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Posty: 7
Dołączył(a): So 15 sty, 2005 13:33
Lokalizacja: Jurgów

Postprzez Viki » Pt 04 lut, 2005 22:51

Przepraszam.
A czy ktoś pytał o zdanie nasze "św." krowy, które jesienią będą sobie napewno znowu bestrosko spacerować wszędzie? Po "obwodnicy" zwłaszcza. :roll: :lol: :lol: :lol:
Drogowcy powinni postawić kilka znaków ograniczenia prędkości minimum 30km/g i przy tym kilka znaków z krowami, na czas "uprzywilejowany" krowom. :D :D :D
Viki
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Posty: 7
Dołączył(a): So 15 sty, 2005 13:33
Lokalizacja: Jurgów

Postprzez Viki » Pt 04 lut, 2005 22:54

O matko! To chyba te krowy tak poczarowały, że aż trzy razy to poszło. :oops: Hi,hi,hi.
Pozdrawiam wszystkich. :D
Viki
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Posty: 7
Dołączył(a): So 15 sty, 2005 13:33
Lokalizacja: Jurgów

Postprzez Muzykant » So 05 lut, 2005 16:14

Viki ... nie klikaj tyle razy na WYSLIJ ... to krowki nie beda brykac .... :lol: :lol: :lol:
--== Muzykant ==--
Muzykant
Admin
Admin
 
Posty: 145
Dołączył(a): So 30 mar, 2002 23:02
Lokalizacja: Jurgów

Postprzez exgoral » Cz 19 sty, 2006 4:32

heah - fajnie, ze jest przejscie:
be happy:)
exgoral
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Posty: 14
Dołączył(a): Cz 19 sty, 2006 2:31
Lokalizacja: Brzegi

Postprzez STYX » Śr 20 wrz, 2006 18:05

Fajne te przejście . Wyjechaliśmy kiedyś na Słowację tym przejściem . Nie przyszlo mi do glowy ,że moze być czynne tylko do 18 godziny . Wracamy , a tu amba - do Polski kochanej nie ma jak wjechać , przejście zamknięte na kłódkę. Trza było na Lysą Polanę zasuwać ,a benzyny w zbiorniku jak na lekarstwo . Stres i nerwy były niesamowite.
serdeczne pozdrówka
STYX
Użytkownik
Użytkownik
 
Posty: 77
Dołączył(a): So 16 wrz, 2006 21:43

Postprzez lucjan » Śr 20 wrz, 2006 21:34

Teraz przejście w Jurgowie jest już czynne całą dobe. Więc takich atrakcji już nie powinno być :)
lucjan
Admin
Admin
 
Posty: 436
Dołączył(a): Pt 29 mar, 2002 8:47
Lokalizacja: Jurgów/Kraków

Postprzez rys » Pt 22 wrz, 2006 9:25

STYX LEJ DO BAKU CZESCIEJ I PO KLOPOCIE TO BYS PRZEZ UKRAINE WROCIL :lol:
rys
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Posty: 9
Dołączył(a): Cz 29 gru, 2005 22:00

Postprzez STYX » So 30 wrz, 2006 18:16

Jak jestem u Was to mało tankuje bo bezynkę macie najdroższą w Polsce, przoduje stacja w Białce.
serdeczne pozdrówka
STYX
Użytkownik
Użytkownik
 
Posty: 77
Dołączył(a): So 16 wrz, 2006 21:43

Postprzez lucjan » Wt 26 cze, 2007 21:17

Odnosnie benzyny to masz racje. Niestety na stacji ktora jest najblizej Jurgowa paliwo jest drozsze srednio o 25 groszy w porownaniu do sredniej ceny w np. Krakowie
lucjan
Admin
Admin
 
Posty: 436
Dołączył(a): Pt 29 mar, 2002 8:47
Lokalizacja: Jurgów/Kraków


Powrót do Jurgów - przejście graniczne

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

cron